Härliga fredag =)

Idag på förmiddagen kom Madde med familj hit på en fika... sen började vi fundera på vad man skulle äta sen på eftermiddagen...
Så det blev att dom stannade kvar här & åt grillat.. Himlans trevligt!! =)
Alltid lika kul när det blir oplanerat, gillar inte att ha massa planerat.. roligare att ta det lite som det kommer!

När dom åkte hem sen runt tre tiden så ville Thez ut & cykla.. så vi tog en tur.. eller hon cyklade å vi gick... var väldigt skönt ute... å skönt att slippa regnet framförallt.
Nu tittar hon på Madicken.. sitter naken i soffan & äter godis, hon slet av sig kläderna för att madicken oxå var naken.,.. hehe min lilla fisrumpa.

Imorn ska vi handla present till mormor (mamma) som fyller år på söndag.. får se vad vi hittar.
Nu ska jag gå å hålla familjen sällskap i soffan!

Ha en fortsatt trevlig fredag!!
Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Tess

Njae, det är som sagt lite pill innan man kommer på hur man gör. Om det är nåt speciellt du vill ändra kanske jag kan säga hur man gör... Alla bilder har jag fixat i Photoshop så det är rätt smidigt om du har det.

2009-07-12 @ 09:59:41
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Tess

Oki... Men säg till om du vill veta nåt så ska jag se om jag kan hjälpa till. =)

2009-07-12 @ 10:29:27
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0