Trötter

känner jag mig nu, kom in för en stund sen. Tog en kvällspromenad när Sundqvistarna skulle hem.. var skönt att gå efter maten.. blev grillat idag oxå.. =)
Thez somnade i vagnen, hon fick pyjamas på sig innan vi gick, så det var bara att bära upp henne när vi kom hem.

Just nu är det väldigt livat i magen.. å spänner fruktansvärt mkt vid just naveln.. det gör det ofta nuförtiden... Hmmm konstigt att det bara känns just där.. men det är väl där den ligger mest kanske?
Imorn ska jag, Thez, Zeke & mormor till älgsjön & plocka blåbär.. Thez tycker det ska bli jätte kul.. får väl se hur mkt jag orkar plocka, känns ju en del i magen när man böjer sig ner =(
Jag får väl roa mig med Zeke.

Nån som vill köpa en Saab 9-5 Kombi förresten?? Gubben som var å kollade på den nu i veckan var intresserad, men hans fru ville ha en ford.. *suck*

Nu ska jag kolla på CSI

Natt natt

Kommentarer
Postat av: Cattis

Årsmodell, pris ?



Kram från tjejen som har en ford, men en gammal sådan :)

2009-07-17 @ 09:05:27
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Ann-sofie

Vilken fin blogg du fått. Igår tryckte det väldigt vid naveln får väll se hur det blir idag när bebis vaknar till.

2009-07-17 @ 09:52:53
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0