Aj..

... vad det sparkas där inne i magen just nu, det är så att jag hoppar till för att det blir såna sparkar.
En riktigt vilding där inne tror jag.
Om jag nu ska jämföra formen på magen nu och då jag väntade Thez så har jag en "pojkmage" den här gången, och jag tror att det rör sig mera där inne den här gången oxå... Så kanske är det en liten pojke där inne..
Hmmm vet inte vad jag tror längre.. men det får vi ju reda på imorn =))

Snart ska jag göra lite chokladbollar som vi ska ha på lördag när Thez fyller, sen är det bara bullarna som ska bakas oxå, men det tar jag på fredag.
Linda en tjej ska fixa tårtan, hon är jätteduktig... dom blir kanon fina, hon skulle visst göra en med vaniljgrädde & jordgubbsmousse... med Kitty motiv uppe på. Sa att don fick bestämma motivet själv, hon vet att Thez gillar Kitty så det var väl därför hon skulle göra det.

Nu ska jag fixa bollarna... hej hej

Kommentarer
Postat av: Steffi med Liam & lilla Néa

Det går faktiskt jätte bra nu. Var lite svartsjukhet från Liam i början,men nu är han jätte duktig. Visar mer och mer för varje dag att han vill hjälpa till och gillar sin lilla syster. Néa är såå duktig så. Sover,äter och bajsar typ. Lite vaken är hon ibland,och det är så mysigt så. =)



Dax imorn. Börjar du bli nervös? Jasså,en kille där inne. Vad mysigt isf. Du får se imorn om de kändess rätt lr inte. Glöm inte vad du lovade mig! tihi.. =))

2009-06-03 @ 12:20:44
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Cattis

Gud vad gott med chokladbollar. Det var flera år sedan vi gjorde sådana hemma. Mums :)

Spännande också med UL i morgon. Du måste nästan blogga direkt när ni kommer hem, eller skicka ett sms. Jag är minst lika nyfiken som du...ha ha.

Kram kram

2009-06-03 @ 19:58:11
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0