Då är snart torsdagen slut oxå

Min brorsa och hans tjej Cissi var här på fika, å lämnade en present till Thez, en fin Kitty tröja.. TACK! =)
Dom kunde inte komma när hon fyllde, det var Sweden rock då som vanligt.

Thez har lekt med Emma (grannens dotter) hela eftermiddagen å kvällen idag, dom är lika gamla så dom har roligt ihop.
Dom har lekt i hennes rum & hoppat på studsmattan.

På lördag blir det bio för mig & Calle, ska se Baksmällan som har premiär imorn.. den verkar rolig.
Thez ska sova hos mormor & morfar, så vi ska ut och äta nånstans innan bion oxå, ska bli mysigt!

Igår kom jag på att jag länge har sagt att jag ska göra en "tavla" med några av Thez allra första nappar, så igår när jag var på Ikea så köpte jag en ram.. Å så här blev den.



Här är även en bild på Thez när hon hoppar.. ser lite rolig ut.. hehe




Kommentarer
Postat av: Cattis

Vilken bra idé !!

Jag har ju sparat Johns första napp samt hans IFK Norrköping napp. Kanske vore nåt att sätta i en ram.



Kul med studsmatta, jag tar med min grabben och kommer någon dag ;)



Kram

2009-06-12 @ 09:07:30
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0