Det blir som jag trodde hela tiden...

en TJEJ!!!! Jag är sååååå lycklig!!  Var ju precis det jag ville ha.. en till tjej!!! =))
Gud kan inte beskriva med ord hur glad jag blev när han sa att det var en tjejja där inne.
Han bjöd oss på en 3D bild oxå, så himla snällt av honom! verkligen en underbar man!!
Så söt hon är alltså, ser man redan nu på 3D fotot =)
Thez var med oss idag, hon har ju oxå hela tiden sagt att den ligger en flicka i min mage, varje gång jag varit utan tröja så har hon kommit å kramat å pussat på magen och sagt att hon älskar flickan som är där inne.. Åååh man smälter ju direkt när man hör henne säga det. Hon blir nog en alldelse underbar storasyster!

Lägger upp en liten snutt här som Selbing filmade.. just här gäspar hon för fullt =)

Ville bara skriva av mig det.. Nu blir det soffan!
Tack å hej från mig... lyckligast i världen idag tror jag!! hihi

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhh, vad kul. Grattis till flicka nr 2! Kul att se att fler samlar på flickor haha. Jag är själv så glad över att bara ha fått flickor. Antar att ni var hos Selbing? Han är jättebra!



Kram

2009-06-04 @ 20:15:25
Postat av: Marie

Åååh så himla sött...Grattis!!!

2009-06-04 @ 20:43:09
URL: http://varprinsphilip.blogg.se/
Postat av: Cattis

Men gud så gulligt, blev alldeles tårögd när jag kikade på filmsnutten. Hon ligger verkligen och gäspar, så coooolt !!!



Och stort grattis till ännu en underbar prinsessa !



Puss & kram

2009-06-05 @ 08:37:41
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: steffi med Liam och lilla Néa

Grattis på födelsedagen Thez! Kika in i min blogg.. =)

2009-06-06 @ 11:13:28
URL: http://steffiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0