Måndag idag

Idag har jag varit hos Bm. Allt var jätte bra, förutom att mitt Hb var lite lägre än sist, så nu blir det å äta en järntablett per dag.. får se om jag blir nåt piggare på kvällarna oxå.

Sen var jag en sväng på Bolagret, tyckte inte dom hade så mkt där.. om man jämför med den som finns i Malmö, men det förstod man ju att det inte skulle va samma riktigt samma utbud här.
Efter det åkte jag hem, hämtade Thez från dagis.. var ute en stund, men fy så kallt det blåste.

Kom in från en kvällspromenad för en stund sen, var skönare väder nu på kvällen... Thez har precis ätit kvällis, så nu är hon uppe å fixar till sig inför natten.
Själv ska jag sätta mig i soffan, känner att det värker lite i mina fötter.

Ha en fortsatt trevlig kväll!!





Kommentarer
Postat av: Steffi med Liam och lilla Néa

Hur är allt med er? Jasså dax för järn nu.. Skönt att allt såg bra ut hos bm. =))

Skulle ni vilja och har ni inget för er så är ni välkomna ut hit på en fika någon dag framöver. säg en dag ni kan bara. =))

2009-06-16 @ 19:46:31
URL: http://steffiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0