Söndag

... Idag har vi varit å beställt en vagn på Babyland... =) Får den i Augusti.. Den är sååå fin!
En crescent classic, svart & vit blev det.
Sen var vi på Bolagret å köpte en köksklocka plus kollade på nytt kakel till köket, ska ju byta bänkskiva å allt så då blir det nytt kakel.. igen... Det var faktiskt min pappas ide.. smidigare å sätta nytt än å va försiktig med det som sitter där nu när man ska riva bänkskivan. Å det har ju inte jag nåt emot =)  jag vill ju ha nytt.. blir helvita 10x30 plattor.

Thez följde med farmor till Ica nu, Calle spelar tv spel.. & jag sitter här... Tjohooo vad spännande.. haha men finns inte så mkt annat att göra, har ju varit iväg hela dan oxå så det är rätt skönt.
Imorn är det Thez sista dag på dagis oxå.. sen får hon sommarlov.

Nehej ni nu ska jag göra nåt annat.. men vad vet jag inte, alltid finns det väl nåt å pyssla med hemma.. eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0