Svettigt

... har det varit idag.
På förmiddagen åkte vi ut till Ingelsta å handla lite, köpte lite kläder till oss själva & sen present till Erik som fyller nästa vecka.
När vi kom hem så åkte jag & Thez till Mårängen en snabbis å bada lite.. det var skönt!
Annars har vi inte gjort så mkt idag, Thez har lekt med Erika... Å nu somnade hon för en stund sen.. man märker att värmen tar på dom oxå.

Igår åkte vi till djurparken med familjen sundqvist.. det var trevligt, Thez tyckte det var jätte kul.. förutom när vi skulle se delfin shoven, då tyckte hon det var för mörkt, så vi gick ut efter en stund.
Men annars var det en lyckad dag där!
Här kommer lite därifrån























Tog även kort när vi åkte i safariparken, men dom blev lite suddiga eftersom det var jag som körde å samtidigt försökte ta kort... så dom lägger jag inte upp här =)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej

Tack för en trevlig dag igår.

Kram

2009-06-28 @ 20:26:51
Postat av: Tess

Oki... Ja, ska testa nästa mål. Nä, så lite mindre pulver borde ju inte vara nån fara. Tack, tack! Absolut värt ett försök. Ska hålla dej uppdaterad hur det går =)

2009-06-28 @ 20:33:28
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja, typ. Den färdiga är ju som mjölk. Den man blandar själv blir lite "grynigare". Typ allt pulver löser sej inte riktigt. Inte massor kvar men man ser små vita prickar i flaskan när han ätit klart, om du förstår hur jag menar. Iofs så ska man ju koka vattnet å låta det svalna innan man blandar å bla bla, men vem har tid att styra så? Vi blandar å värmer i micron (så kan man göra med BabySemp - en annan sorts ersättning) så det borde ju inte spela nån roll. ?? Vi får testa som du sa...

2009-06-28 @ 20:42:59
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Tess

Hmm...kanske ska testa det. Fast, jag menar, BVC har ju sagt att jag kan ge han vanligt, kallt kranvatten om han är törstig så det borde ju inte vara att vattnet måste vara kokt först...?! Knepigt!

2009-06-28 @ 21:02:00
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0