Oj...

... Nu var det några dagar sen jag skrev... så vad har vi gjort då, inte så mkt egentligen.
I Torsdags kom Carro hem till oss, vi åt glass och lite mat, & bara va.... =) MYCKET trevligt.
Å i fredags då (igår) då gick jag å Thez bort till Jennie & Erik på förmiddagen... vi var där till 14 ungefär.. sen när det var dax att gå en sväng med Zeke så följde dom med oss hem.. Sen blev det Pizza när Calle å Andreas kom.

Senare på kvällen sen så åkte jag, Calle, Thez å Zeke till Eksund (till mormor & morfar).. Calle ska jobba hela dan idag så då sov jag å Thez kvar... så slipper vi sitta hemma själva å glo idag.
Får se vad vi hittar på sen.
Thez har fullt upp redan nu med att dra med morfar överallt, dom leker att dom kör bil och att dom ska handla eller att hon ska åka till jobbet... det är favorit leken när hon är här.

Nu ska jag gå en promenad med Zeke, verkar va härligt väder ute idag.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0