Ont i magen...

Ja jag trodde att jag skulle dö igår eftermiddag å inatt.. hade så jäkla ont på min vänstra sida av magen... Kunde knappt gå igår kväll..Visste inte vart jag skulle ta vägen.
Å nu när man är gravid så blir man ju super orolig att det ska va missfall eller nåt annat hemskt, å jag trodde verkligen att det var kört igår.

Ringde därför till KK imorse, dom tyckte jag skulle komma in på ultra.
Så kvart över elva imorse var det dax... har nog aldrig varit så nervös nångång tror jag.
När jag väl hade lagt mig på britsen å läkaren skulle börja med ultrat så vågade jag knappt titta... Men jag kunde ändå inte låta bli... när bebisen kom i bild på skärmen å man såg att den låg där inne å sprattla och att hjärtat slog så var det som att en stor klump försvann från mitt hjärta... Sååå underbart att se att allt var bra med pyret =)
Läkare kunde inte säga varför jag hade haft så ont.. men nu är det borta helt så jag hoppas det inte kommer tillbaka, för det var verkligen obehagligt.
Ska ju till Bm på torsdag, så då får vi se lill*n igen... Tjohoooo =)

Här kommer lite bilder från gårdagen när vi var ute

          

Kommentarer
Postat av: Cattis

Gud vad läskigt. Vilken tur att det gick över...hoppas det inte kommer tillbaka bara :(

Spännande med ett riktigt UL på torsdag !!

Kraam

2009-03-24 @ 09:04:18
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0