Våfflor...

... med sylt å glass har vi precis ätit.... är ju våffeldagen ... =)
Det slank nog ner nån våffla för mkt tror jag, för nu är jag verkligen proppmätt.. men gott var det.. =)
Thez är uppe med Calle nu, hon ska bada.. själv ska jag nog lägga mig i soffan å läsa nya mama tidningen som jag fick hem i brevlådan idag utan anledning... bara tacka åta emot.. hihi

Imorn kl 8 är det dax...vi hoppas å håller alla våra tummar på att pyret mår bra där inne.. ska ju göra Nupp testet då.
Är lite smånervös.. men det ska nog gå bra hoppas vi!!

Å C (du vet vem du är) ;-) ... vi håller våra tummar för er oxå imorn!! Ring så fort ni är klara.

Nu blire soffan!!

Tjing tjing

Våfflor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0