Alanya here we come

.. Ja om några timmar iaf. =) Planet ska lyfta från skavsta 17:30 ikväll... hoppas verkligen det inte blir försenat, skulle ju va så typiskt.

Jag kunde inte sova mera, somnade ganska tidigt igår, men Thez å Calle sover fortarande.
Innan vi åker til mormor & morfar nu på förmiddagen så ska vi lämna Zeke i Sörping, han ska va där 1 vecka.. han får det nog bra, Zeke & deras hund går så bra ihop så dom kommer nog ha kul.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här nu såhär tidigt på morgonen, får skriva av mig lite när vi kommit hem igen!

Ha det så bra nu allihopa.. hoppas ni får dåligt väder här i sverige nästa vecka... hihi ;-)

Lägger in några bilder på hotellet som vi ska bo på så ni kan bli lite med avundsjuka.. *S*

Visa stora bilder

Visa stora bilder

Visa stora bilder

Visa stora bilder

Visa stora bilder

Visa stora bilder

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh, vad du är snäll ;) Ser inget skönt ut alls :/



Ha en underbar vecka i Turkiet, ät en massa god mat åt mig med (osmansk gryta är supergod), och gillar ni sötsaker, testa Baklava till kaffet. Mums !



Puss & Kram

2009-05-09 @ 08:44:38
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0