.....

..... Usch för 3års trotts alltså.. Thez har verkligen varit på sitt sämsta humör idag en stund på förmiddagen, men nu är hon glad igen =)
Har varit på Maxi med mormor idag, köpte bara lite mat som jag glömde handla igår.
Skulle fixat våran rabatt idag oxå, men hade ingen lust i detta blåsiga väder. Får bli en annan dag.

Guuud vad den lill* sparkar i magen, det började igår som man kände det riktigt ordentligt... och på dagarna, annars har jag bara känt lite på kvällen när man lagt sig i soffan. Men så fort Calle lade handen på min mage så var det ju stilla såklart... såååå typiskt =/
Är ju så härligt att känna hur den buffar där inne =) än så länge iaf, får se hur det blir mot slutet, fast med Thez hade jag inga besvär, hon vad ganska lugn i magen hela tiden.

Nu ska jag gå å va lite social, är i Eksund nämligen.
Vi har precis ätit kyckling och ris. Thez leker med morfar och mormor plockar in disken. Skönt å bara kunna va lite! =)

Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Nu får du allt ta och lägga upp lite bilder från Turkiet. Och sen skulle jag vilja se lite mysiga magbilder också !!! På dej alltså, inte Calle eller Thez ;)

2009-05-28 @ 08:50:02
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0