J*vla väder

.. Usch säger jag bara.. vad deppig man blir av regnet.
Det var ju knappast det här man ville ha när man varit iväg en vecka med sol & bad.
Men det hör ju till det svenska vädret... TYVÄRR!!

Hoppas på bra väder imorn, det är nämligen dax för den årliga gårdsfesten på Thez dagis..
dom ska ha minicirkus, barnen fick själva välja vilket djur de ville vara.. Thez ska va en elefant =)

Det har förresten gått jätte bra för Thez att sova utan napparna, inatt vaknade hon vid tolv å va lite lessen, men så fort jag hämtade in henne å lade henne i våran säng så somnade hon om.
Hon är så duktig tycker jag, napparna var allt för henne på kvällarna förut.. hon sa att hon älskar sina nappar ibland när hon fick dom innan hon skulle sova... Gullplutten!

Lägger upp bilder imorn kväll från Turkiet, ska få en skiva med foton som morfar tog oxå..
Nu ska jag fortsätta att slappa i soffan... kanske se nån film om jag hittar nån.

Bye

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej och välkomna hem !!

Låter som ni haft en skön semester. Skönt också att allt gått bra med Thez, resa osv.

Ser fram emot lite bilder ikväll !

Kram kram

2009-05-18 @ 10:17:47
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0