Lördag.. igen

Tycker att veckorna går så fort nu.
Idag har vi varit hos farmor en sväng, Thez kusiner med familj var där, har inte träffat dom på länge.

Igår gjorde vi inget speciellt, åkte å skulle köpa nya gummistövlar till Thez, men hittade inte några nånstans i hennes storlek. Sen blev det lite grillatr här hemma innan regnet öste ner sen på kvällen.

Å Imorn ska vi ut till Eksund.. å grilla =) Det är ju så gott, & man kan ju variera det man ska äta till så mkt, så man tröttnar ju aldrig.

Nu ska jag kolla ifall jag hittar nån fin telefon på nätet, ska förärlänga mitt abonnemang nämligen.
Alltid roligt med ny telefon

Det här kortet tog jag igår från våran framsida när det hade slutat regna.. Fint va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0