1 månad

.. blir våran lillfis idag!
Behöver jag nämna det att tiden går fööör fort...?
Filippa har redan börjat snacka lite... å när det ko mmer ljud så ler hon efteråt... *gullunge*
Igår kväll somnade hon inte förrän halv tolv typ.. hon låg på mina ben i sängen & snacka... även att jag var huuur trött som helst så kunde jag inte låta bli att små le åt henne när hon låg där & bubbla.. =)

Nu väntar jag på att Madde & Nelly ska komma hit... ska bli trevligt med lite sällskap.
Thez är på dagis.. ska åka till biblioteket med henne sen när jag hämtat henne & låna lite böcker.. tycker hon är roligt.
Skulle tagit vaccinet idag oxå.. men tydligen så var det vaccination för barn igår.. stod på deras hemsida förra veckan att på Tisdag & Torsdag den här veckan skulle vara för barn.. men tydligen har dom ändrat.. får gå med henne nästa måndag istället.

Nu ska jag plocka in frukosten innan besöket kommer



hahah kolla in vilket monster...*S*




Kommentarer
Postat av: Steffi med Liam och Néa

Grattis på 1månadersdagen Filippa! :)

2009-11-17 @ 11:32:57
URL: http://steffiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0