Ännu en skön kväll

hade vi igår... Filippa var vaken nästan hela förmiddagen igår när vi var på Maxi.. hon somnade strax efter halv fem igår & sov till åtta tror jag.. sen åt hon & var vaken en stund.. sen vid nio lade jag henne i vagnen & körde henne på altan.. efter tjugo minuter så sov hon..sen vaknade hon inte förrän halv två.. då åt hon & somnade om...underbart... Så igår skrek hon inte alls =) Hoppas verkligen det börjar vända nu!

Thez väntar just nu på att mormor ska komma.. hon ska sova i Eksund idag, hon har tjatat om det länge.. men ftersom mormor jbbar varanna helg så ha det inte funnits nån tid för det riktigt.. så nu blev hon jätte glad när hon får sova där idag.. har längtat & pratat om det hela veckan.

Igår fick vi hem våran nya kamera.. så nu blir det riktig bra kort.. kul!
Lägger upp några nån dag när jag har ork för det

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Sprutan gick bra! Va inte alls så farligt som jag trott...



Ha en bra helg, ni med!

2009-11-27 @ 17:40:40
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Cattis

Gud så söt Thez är i Headern. Är det taget på dagis ? Jättefint!



Kram kram

2009-11-30 @ 09:01:04
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0