Brrrrr vad kallt

.. usch vad kallt det är ute idag, inte alls skönt.
Thez & farmor gick precis ut med Zeke.. farmor var snäll & tänkte att jag skulle slippa gå ut =)

Var ju på Bvc med Filippa förut.. nu väger hon 4470 & är 55 lång.. så det var inte långt ifrån min gissning.
Hon har blivit lite förkyld oxå.. började igår.. rasslar lite, man hör att det är typ slem i halsen som irriterar.. hoppas det inte blir värre. Inte konstigt att hon blivit förkyld, alla vi är lite små krassliga.

Nu ska jag passa på att vila lite medans hon sover.. men vaknar säkert snart

Kommentarer
Postat av: Cattis

He he...livsfarlig. Jag måste dock be den jag ska skjuta stå still i ungefär fem minuter...ungefär så lång tid tar det innan jag får ordning på siktet...ha ha =)



Allt är toppen med oss. Än så länge...peppar peppar. Alla ungar på förskolan är friska som nötkärnor så snart slår det nog till. Tyvärr, men oundvikligt.



Hur mår ni ?

Lilltösen växer ser jag, härligt !! Är hon en snäll bebis ?



Puss o kram

2009-11-10 @ 15:06:37
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Tess

Var å varannan unge är sjuk verkar det som.

Wille har samma som din lilla - slem å rossel - å två av hans polare =) är sjuka på samma sätt oxå.



Men det är väl dessa tider nu, antar jag.

Lite läskigt med dom små bara...



Hoppas ni har det bra!

2009-11-11 @ 18:56:21
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0