Pepparkakor

har jag & Thez precis bakat.. köpte deg för ett tag sen så idag blev det bakning..
Jag själv är inte sådär jätte förtjust i pepparkakor.. men Thez tycker det är gott, och roligt att baka.

Filippa sover ute i vagnen just nu, hon fick följa med Calle & Zeke på morgonpromenaden.
Hon gillar verkligen att ligga i vagnen, i fredags kväll när hon var grinig så lade jag henne i vagnen här inne.. då somnade hon en liten stund.. så fredagkvällen var lugn =) Igår var hon inte heller jätte grinig, så det har varit två lugna kvällar här hemma =)
Tiden bara springer iväg.. snart är hon en månad redan.. känns som det var igår man åkte in till förlossningen, fast ändå så känns det som att man haft henne hur länge som helst.. skum känsla... Hmmm jaja

Senare idag ska vi till Eksund & äta lite mat.. innan dess ska jag lämna tebax ett par stövlar som jag köpte.. dom såg så stora ut när jag har dom på mig så jag ska se ifall jag hittar några andra.

Nu ska jag läsa lite bloggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0