Svinis

... Nu har Thez fått sin första dos av vaccinet.. fick den igår.. hon blev lite ledsen precis innan dom skulle sticka henne.. tror det var för att hon inte riktigt visste vad dom skulle göra.. för efteråt sen så sa hon att det inte gjorde ont när dom stack..
Själv ska jag gå & ta nästa tisdag.
Jag fick lite ångest igår kväll sen när jag låg brevid Thez i sängen...Dom har sprutat gift i hennes lilla kropp låg jag & tänkte...larvigt av mig kanske... men just då kändes det så hemskt när jag tänkte så.
Nästa spruta blir om 3-4 veckr igen... får se hur hon reagerar då.. imorse när hon vaknade så sa hon bara att det gjorde lite ont där dom stack henne när hon skulle upp ur sängen.

Filippa ligger ute i vagnen & sover just nu.. vaknar nog snart.. jag hör i babylarmet hur hon vrider & vänder på sig.
Själv ska jag slänga i mig lite frukost nu.. man får passa på när man har en liten stund för sig själv =)


Kommentarer
Postat av: Tess

Precis så känner jag oxå. Speciellt nu efter jag har fått veta att jag inte får ta samtidigt som barnen...

Hade planerat det så så skulle det inte kännas lika illa tyckte jag, men icke! =(

2009-11-18 @ 15:27:46
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm...trollare?!

Jag kan inget sånt om hundar...=)



Blev du nöjd med profilbilden?

Kram

2009-11-19 @ 10:22:24
Postat av: Tess

Förra kommenten va från mej...=)

2009-11-19 @ 10:23:19
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: thess

tja såg din kommentar nu =)

det är helt underbart att va 2barns mamma, lite ovant att säga att man nu har 2barn haha.



Visst känns det läskigt med det där vaccinet, jag va lite skraj för om jag skulle låta Joline ta sprutan MEN eterssom hon jämt blir sjuk så fick hon ta den igår, idag har hon feber & är extra gnällig så hon fick va hemma från dagis.

Hoppas allt är bra med er???



KRAMIS

2009-11-19 @ 11:31:47
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Tess

Jaha, TOLLARE, nu såg jag. =P



Nä, ingen sådan utan Golden.

Men när du säger det så ser hon lite ut så.



Nu är sprutan på Julia tagen - jag väntar på min tur.



Kram på er!

2009-11-19 @ 19:34:03
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0