Fy f*n

Är liiiite frustrerad idag... det var överfullt på förlossningen idag, dom hade fått skicka flera till Linköping..
Så det blev ingen igångsättning för min del!
Så himla besviken man blev!! Försökte verkligen att vi skulle fått stanna.. men nej tyvärr, allt såg bra ut i magen så det var bara att åka hem igen.

Fick iaf. en tid kl:9 imorn bitti, då tar dom hål på hinnan direkt när vi kommer.. så det hoppas jag verkligen att dom gör. Man vet ju att man kan få vänta bra länge på sjukhus ibland innan det händer nåt.

Så nu vet ni hur läget är här.
Så imorn gäller det.. igen...

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad frustrerande!

Men har du väntat såhär länge kanske inte en dag till mer eller mindre gör nåt...

Så i morron bitti alltså! Spännande...



Kanske skulle bli snyggt att skiva lillans namn typ under Thez namn på samma ställe. Beror iofs hur stort det står Thez...



Tycker ju själv att det är snyggt å ha dom "samlade" =)



Lycka till i morron nu då!

2009-10-16 @ 15:43:13
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: thess

Ååå så träligt, ni som gått & väntat på att det skulle ske idag,,,,men va bra att ni får komma tbx imorn =)

Då önskar jag lycka till imorgon ist ¤ler¤ KRAMIS

2009-10-16 @ 17:17:36
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Minire

Näe, usch och fy va förbannad jag hade blivit, när man väl ställer in sig på att nu fåglars ska bebisen ÄNTLIGEN komma, så blir man hemskickad, men man blir inte direkt förvånad heller!!

Sjukvården blir bara sämre och sämre...TYVÄRR!!



MEN GUMMAN JAG HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG ATT NI FÅR TRÄFFA UNDERVERKET IMORGON..



ALLA MINA KRAMAR TILL DIG

2009-10-16 @ 20:28:29
Postat av: Steffi med Liam och Néa

Nu har lillasyster kommit. 13.12 idag kom hon till världen. :-)

2009-10-17 @ 14:12:41
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Nu behöver du inte vänta mer för nu är hon här! Stort grattis!! Ska bli kul och se henne.

2009-10-17 @ 18:52:37
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0