Köket

har vi (Calle) börjat riva nu... eller han rev bort kaklet igår.. sååå skönt att det blir gjort nu.. äntligen, vi har ju haft allt hemma ett bra tag nu.. så nu är det verkligen på tiden att det blir gjort.
Får se när pappa kan komma & hjälpa oss att fixa till allt. Kanske blir det till helgen?

Nu ser det inte så trevligt ut i köket.. men det får vi stå ut med, pappa skulle köpa gipsskivor till oss idag iaf. sen ska han köpa kaklet oxå.. blit vitt 10*30 kakel.

Här kommer en bild före rivningen




Och så här ser det ut nu vid diskbänken... fint va? *S*



Men det kommer att bli fint när det väl är klart sen med nya kaklet & bänkskivan mm.

Själv har jag duschat Zeke.. det behövdes efter skogspromenaden imorse.. & så har jag städat golven.. så nu har jag gjort mitt för idag =)
Ska till Bm idag kl 14.. får se vad hon säger.. ifall jag får en tid för igångsättning till nästa vecka kanske.

Snart är det dax för lite lunch oxå!
Skriver mera ikväll sen & uppdaterar vad Bm sa.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Tess

Absolut!

Jag fixar gärna...

Njae, kommer inte på nåt namn nu. Ska fundera...

Du får mejla bilder å så sen när hon är hemma =)



Tycker det va fint i köken innan rivningen - då blir det nog super med det nya!

2009-10-07 @ 11:06:03
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Det var ju jätte fint i köket innan ni rev. Grått är alltid snyggt. Om du får tid för igångsättning så boka en åt mig oxå :) Du får berättta vad BM sa sen!! kram

2009-10-07 @ 11:55:58
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0