Läkarbesök

Var vi på igår på sjukhuset.. Allt var jätte bra med Filippa.. hon hade inte gått ner alls mkt i vikt sen hon föddes..hon äter ju som en tok så jag trodde inget annat heller =)
MEN läkaren hörde ett litet blåsljud nör hon lyssnade på henne.. men det är tydligen jätte vanligt att det är så precis när dom kommit ut.. 95% av alla nyfödda kan ha det. 
Så vi hoppas verkligen att det försvinner.. ska tillbaka nästa vecka igen.
Kunde inte hålla tillbaka tårarna när läkaren sa det.. Min lilla älskling.. kommer att bryta ihop totalt om det inte är borta till nästa gång.

Vissa kan leva med ett litet blåsljud, men på andra kan man göra ett litet ingrepp så att det försvinner tror jag dom sa.. men som sagt.. HOPPAS HOPPAS på att det är borta sen!!

Nu ska jag upp & pussa lite på henne.. sen när hon vaknar så är det dax för hennes första bad.


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Hej!! Hoppas att blåsljudet försvinner. Jag gråter oxå för att just nu. Det är som att trycka på en knapp så kommer tårarna. Har nog aldrig gråtit såhär mycket som jag gjort sen Melker föddes. kram

2009-10-22 @ 14:17:08
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0