Länge sen jag skrev

men det har inte hänt så mkt här sen helgen...
Idag kom pappa föbi med kalket till köket iförsig.. så Calle har varit duktig å satt upp nästan halva iaf.
det blir nog fin fint när det är klart sen.
Å nyss kom budet hem med våran spishäll oxå =)

Själv har jag haft lite småvärkar sen i eftermiddag.. men det lär ju inte bli mer med det...är så himlans trött på att kroppen ska hålla på å luras sådär.

Thez ska iaf till dagis på fredag oxå.. vi lämnar henne vid halv nio på morgonen, så hämtar mormor henne vid halv två tiden. Får se hur dax lillplutt vill titta ut den dagen. =)
Bara hoppas att man är skapligt pigg på fredag.. sover ju knappt på nätterna nu.. så fort jag vaknar till så måste jag gå upp & kissa.. sen tar det ett bra tag innan jag somnar om igen.

Nu ska jag ta en kvällsmacka... sen blire & titta på Tv

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Tess

Spännande, spännande...

Snart fredag!

2009-10-13 @ 20:29:23
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Cattis

Se till att ladda och sova så mycket du kan nu fram till fredag.

Tycker så synd om dig att det skulle behöva ta så här lång tid. Hoppas det kan kompenseras med en smidig förlossning =)

Remember...mycket pasta och mycket vila.

Puss på dig

2009-10-14 @ 08:37:17
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0