Onsdag idag

Jag har precis varit ute på en långpromenad med Zeke & Filippa... sååå underbart höstväder det är idag
Thez är på stan med farmor, & Calle har varit hos frissan & på jobbet en sväng, ganska skönt och va själv en stund faktiskt... lugnt & skönt =)

Filippa har lite skrik perioder på kvällarna nu innan hon somnar för natten.. dte verkar som att hon har svårt att komma till ro, hon äter & somnar till en stund.. sen blir det lite skrik & mat igen.. så håller hon på.
Thez var likadan under en period. Ganska jobbigt när inget hjälper.. men det är bara & gilla läget.. =)

Imorn ska vi till Bvc, får se hur mkt lillfisen väger nu.. sist när vi vägde henne på sjukan så vägde hon 4020g, så mat finns det & blir över.. kanske skulle sälja lite mjölk.. man får rätt bra betalt har jag hört.. haha

Nehej nu ska jag plocka lite här hemma... matdax minsta prinsessan snart oxå.

Byyyye

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Jag var på bvc idag. Min lilla guldklimp väger 3800 nu. Hade gått upp 300 gram på en vecka så ska han fortsätta så blir det en riktig knubbis :) men hellre det än att han går ner för mycket igen.

2009-10-28 @ 19:16:11
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: thess

hej =)

Jaa du, nu går tiden nästan lite för fort, börjar bli sååå nervös att jag dör snart. Vet att det kommer göra så fruktansvärt ont & jag minns de smärtsamma krystvärkarna som det vore igår =/ men ut ska ju "ungen" ¤ler¤

Blev du igångsatt med Thez oxå?

& gjorde det ondare den här gången tycker du?



Skönt att du har så mkt mjölk, men det kan bli lite jobbigt ibland, när det sprutar åt alla håll & kanter. Hade jätte mkt mjölk med Joline & ibland fick man spader på det.

Hoppas det går bra på BVC idag.

STOR kram.

2009-10-29 @ 09:55:49
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: thess

Jag tycker krystvärkarna var mkt värre, men det är ju så olika.

Jag ska fokusera mer den här gången, förra gången va det kaos & jag koncentrerade mig inte som jag borde ha gjort, lätt att man får panik.

det ska bli en upplevelse ¤ler¤

Har ni hört något mer om Filippas blåsljud? KRAM

2009-10-29 @ 11:27:48
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0