Sista dagen....

... med magen!! Så himla underbart det känns att veta det. Ska bli så skönt att kunna röra sig ordentligt.. å börja ha sina normala kläder igen... så småningom iaf. =)

Imorn så här dax är vi på sjukhuset, ska vara där klockan nio, då ska dom göra ultra & ta Ctg kurva.. sen hoppas vi att jag blir igångsatt ganska fort efter det så att man slipper gå där & vänta.

Mamma/mormor har precis varit här & hämtat Zeke.. så att jag bara kan va idag när Thez är på dagis.. Tack mamma!!
Skulle egentligen vilja storstäda här hemma.. men jag känner att jag inte orkar riktigt.. så det får bli sen när vi fått våran lilla skatt.. då ska ju Calle va hemma i tre veckor oxå.

Senare idag kommer pappa/morfar hit med våran ugn.. så då ska den sättas på plats & hällen...sen är det bara att fortsätta med kaklet så är det klart sen.. Så skönt!

Nu ska jag äta lite frukost.. bjuder på en bild på jättekulan oxå...


Kommentarer
Postat av: thess

Önskar ett stort lycka till imorn (lite avis ¤ler¤)

så himla skönt att veta att hon kommer ut imorn =)en annan har 32 dagar kvar om inte mindre (hoppas)

STOR kram =)

2009-10-15 @ 09:57:15
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: thess

Förstår att det måste ha varit jobbigt att bara gå vänta på att något ska hända.

Hoppas verkligen att jag slipper gå över, BM trodde jag skulle få lite innan BF men man vet ju aldrig.

Nu ska jag slänga mig i soffan & vila.

KRAM

2009-10-15 @ 10:08:04
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Cattis

IIIIIhhhhhh !!!



Lycka till imorn Sixten...ska tänka på dig.

1000 pussar o kramar till er

2009-10-15 @ 15:50:57
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Bianca

Ja imorron är det vår tur :) Och jag känner precis som dig när jag läser ditt inlägg.. Det är ju iförsäj bara bedömning av igångsättning,men jag orkar inte va gravid mer alltså..så det måste bli en förlossning imorron!! Önskar dig all lycka o så hoppas vi att vi får ha våra bebisar hos oss imorron!! Kram Bianca

2009-10-15 @ 18:36:48
Postat av: Linda

Åh så mysigt.

Lycka till!!!



Kramar Linda

2009-10-15 @ 20:24:23
URL: http://lindarunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0