Söndag

Idag skulle vi behöva åka & handla lite mat.. börjar bli tomt i kylen & frysen tycker jag.
Så det får nog bli dagens projekt kanske.

Igår var ju morfar här som sagt & satte upp en gipsskiva ovanför diskbänken... & den nya bänkskivan, diskhon & blandaren oxå... blev fint.. lägger upp bilder sen när hela är klart.. ska ju kaklas oxå.. & byta spis & häll.
Får se när han har tid att hjälpa oss med det.

Nu har jag iaf gett upp hoppet om att bebisen ska komma innan igångsättningen på fredag.. så till nästa helg så ska vi väl ha våran lilla plutt hos oss! Jag längtar inte ett dugg alltså! *Hmmmm*

Nu ska jag hoppa in i duschen så att vi kommer iväg nångång
Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, till nästa helg är hon ju garanterat här!

Vad spännande...

Thez måste vara otålig nu. =)

Lycka till!

2009-10-11 @ 16:04:06
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Minire

Snart har ni lillasyster i famnen.. MYS MYS



Inte varje dag man längtar efter skön smärta ;)



LYCKA TILL GUMMAN!!!

2009-10-12 @ 09:08:57
URL: http://familjenhildebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0