090915

Idag har jag mått skapligt.. sååå skönt. Passade även på att sova en liten stund på dagen när Thez var på dagis.
Imorn ska vi till Bm kl 17, får vi se om hon har fixerat sig än. Hoppas det.
Just nu känns det som att jag kommer att gå över tiden.. Vill inte det. Orkar inte vänta längre! Men man har ju tyvärr inte så mkt val.

Calle gick upp med Thez precis, hon grät efter mig.. men jag jag sa att jag skulle ut med Zeke.. det har funkat dom andra gångerna..  men idag kom inte Calle hem förrän vid sex, så hon hann inte va så länge med honom .. så vi får se ifall hon gråter efter mig sen när dom läst klart , men jag är ju ute just nu så jag kan ju inte gå upp till henne iaf. =)
Vi kör varannan  kväll med henne.. så imorn är det min tur igen.

Nu ska jag äta lite källarfranska med ost på & dricka Oboy.. blev så sugen på det förut!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Cattis

Skönt att höra att du mår bättre!

Kram

2009-09-16 @ 08:55:24
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0