Fredag igen då =)

Idag ska jag & Thez in till stan igen.. bara för å fördiva tiden lite.
Ska åka in med farmor när hon ska in & klippa sig. Får se ifall vi kan få en tid till Thez oxå, skulle behöva ta lite längst ner på hennes hår.,.hon har ju små lockar där bak.. men sen vissa strån är helt raka så det ser lite roligt ut.. får se ifall dom kan klippa lite så man frå bort det som  är rakt.. för det hänger ju längre ner än det som är lockigt... Hmmm vart lite snurrigt där kände jag.. Ja ja ni fattar säkert =)

Sen ikväll blir det Tacos.. blev inget förra veckan så det är klart tarmarna skriker efter det idag.. *S*
En gång i veckan.. annars blir suget för stort.. hehe

Idag går jag in i vecka 38 =) Nu är det verkligen inte länge kvar tills vi får se våran plutt.
Ååååh vill att hon ska va här nuuuu!!

Nehej ni.. nu ska jag pyssla lite här innan vi ska åka.

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0