Jaha onsdag idag då

och vad händer idag.. Inte nåt faktiskt. Väntar på att min mamma ska komma & hämta Zeke, dom ska till skogen å plocka svamp.. eller ja mamma iaf. =) Jag orkar inte följa med.. är heeelt slut idag oxå.
Det märks i kroppen nu att det inte är långt kvar. Villa bara ligga & bara va hela tiden typ.
Tråkigt att man inte har nån ork. =(

När jag lämnade Thez imorse så skulle dom precis gå iväg till skogen, det tycker hon är roligt.. kommer säkert plocka blåbär, gjorde hon häromdagen oxå när vi tog en sväng där.. hihi hon är så söt när hon sitter där & trycker i sig dom små bären =))

Snart blir det soffan!

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Skönt att läsa att det inte bara är jag som har noll energi. Det ända jag orkar är att ligga i soffan och göra ingenting. Skulle nog kunna sova dygnet runt just nu. Jag känner mig så otroligt lat. Nu när jag verkligen har tid o göra en massa saker orkar jag inget :( I natt hade jag sån krampaktig känsla i magen så kunde inte sova på 3 timmar. Får du med så? Blir ju lite orolig!! kram

2009-09-09 @ 11:25:16
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Du måste oxå höra av dig. Du kommer nog få före mig!!

2009-09-09 @ 15:04:43
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Nästa vecka skulle passa mig oxå. Är så otroligt trött nu o det är inget kul o bara ligga o vänta. Känner mig som spagetti i hela kroppen!!

2009-09-09 @ 18:13:15
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0