När ska det börja på riktigt??

Vaknade inatt av att jag hade ganska kraftiga värkar till & från.. blev lite kallsvettig där ett tag & tänkte att nu kanske det är dax?
Men nej då.. somnade om en stund, & när jag vaknar igen så är värkarna borta =(
Suck.. inget inatt heller alltså. Är ganska frustrerande med alla förvärkar.. då hoppas man ju lite extra på att det kanske sätter igång ordentligt. Men inte det inte!
Så det är ju bara att vänta... å vänta.... å vänta... Hon kommer när hon är redo =)

Idag skulle Thez dagis ha röris ihop med dom 2 andra avdelningarna.. får se vad dom gjorde för skoj sen.
Hon tycker det är kul med gympa & röris, har visst nåt sånt imorn oxå. Det är bra... får dom röra på sig lite extra.

Nu ska jag sätta mig i soffan & se ifall det finns nåt att se på Tv så här dax.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Jag hade sånna kramper som jag hade i torsdags i natt igen. Fast denna gång var det värre. Nu är det som bortblåst igen. Jag undrar hur ont det ska göra när det är på riktigt för dessa kramper håller på att göra mig galen. Kunde inte ligga ner och inte blev det mycket bättre när jag ställde mig upp. Tog ett bad och 2 panodil o somna efter ett tag.

2009-09-23 @ 11:55:58
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Cattis

Åh gumman, förstår att det är tradigt nu...

Hoppas, hoppas att ni får eran dotter snart.

Puss o kram

2009-09-23 @ 20:11:02
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0