Sååå trött

har jag varit idag.
Calle var snäll & gick ut med Thez & Zeke förut vid halv 4 tiden så att jag kunde sova en stund. Det behövde jag känner jag.
När vi var & handlade förut så var jag helt yr & skakig. läskigt, vet inte vad det berodde på.
Nu mår jag illa & känner mig allmänt konstig i kroppen.
Varför kan man bara inte må bra för?? Nu när det inte är så långt kvar av graviditeten heller!!
Blir lite orolig att det är nån influensa på G eller nåt.. är trött i hela kroppen, mensvärk i mage & rygg.. illamående.. eller är det vanligt så här mot slutet av graviditeten? Kände ju aldrig nåt sånt med Thez, hade aldrig ont eller nåt förrän den dagen värkarna satte igång & hon föddes.


Åååååh vill bara må bra!!
Blev ett gnälligt inlägg, men orkar inte med nåt annat just nu.

Kommentarer
Postat av: Steffi med Liam och lilla Néa

Med andra barnet är det vanligt. Jag mådde så jag med och frågade bm om det. Ibland är det tröttheten som spelar in och ibland järnbalans lr vad man ska säga. De är iaf vanligt! Men om du tycker de blir värre tycker jag absolut du ska ringa till förlosningen och höra.



kraam!

2009-09-12 @ 19:32:45
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Trist att du mår dåligt. Jag är totalt död i kroppen efter ullareds trippen. Har aldrig tidigare önskat att få åka hem från Ullared men idag gjorde jag det. Nu blir det att vila en massa. kram

2009-09-12 @ 19:44:55
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Cattis

Tråkigt att du inte mår bra.

Kanske skulle ringa upp och höra med proffsen vad de tror ?!

Eller också är det helt enkelt på G nu. Jag mådde askonstigt två dygn innan det satte igång med John. Jag hade frossa, svettningar, spydde och fick springa på toa typ 100 gånger.



Puss O Kram

2009-09-13 @ 10:56:28
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0