Mys dag

Jag & tjejerna har varit i Eksund hela dagen idag.
Mormor hämtade oss vid halv elva tiden imorse. Så vi har bara slappat & haft det trevligt med mormor =)

Imorgon är det fredag igen.. veckorna bara susar förbi. Thez ska sova hos sin farmor då bestämde hon nyss.. så hon sviker oss på det traditionella fredagsmyset =( Men kul för henne att få sova borta, var ganska länge sen hon sov hos farmor, sist var det hos mormor & morfar.
På lördag ska vi på 50 årskalas, Calles systers man fyller idag så vi ska dit & fira honom på lördag.
Filippa ska vara i Eksund, hon uppskattar nog det mera än massa folk & liv.
Så hämtar vi henne sen när vi åker hem på kvällen, blir nog inte så jätte sent för våran del med tanke på att Thez brukar va dödens runt 21 tiden =/

Nu ska jag fortsätta läsa boken "gör vad ni vill men döda henne inte".
Det är en verklighetsbaserad bok.. vidrig som fan.. sjuka människor det finns.. man tror faan inte att det är sant! Usch. Man blir förbannadd, äcklad, ledsen & helt tom inuti när man läser den.
Men jag måste läsa klart den.. vill ju veta hur den slutar.


Utdrag ur boken:
Tydligen ville mina föräldrar gärna att jag skulle bli med barn; preventivmedel var något som satte käppar i hjulet för det hela. Till polisen har jag sagt: "Jag var en maskin, i vilken man sprutade sperma och ur vilken det kom bebisar".

Men mina föräldrar måste ha råkat i panik när de kom på att mitt havandeskap kunde tyda på att något inte stod riktigt rätt till i mitt hem. Därför satte de igång förlossningen på konstgjord väg. Min mor höll fast mig och min far sparkade och slog mot min mage. (...) Men det gick inte så flott som man räknat med. Då sa min mor till Adriaan att han skulle hämta verktyg så att de kunde få ut barnet (...) därefter gick Adriaan ut och kom sedan tillbaka med verktyg: en tång som min far använde i sitt arbete och en elektrisk borrmaskin.


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Marie

Blev nyfiken på boken du läser...Var har du hittat den??



Hoppas allt är bra med er!

Kram

2010-04-08 @ 21:09:21
URL: http://varprinsphilip.blogg.se/
Postat av: Tess

Ursch! Sån där kan jag inte läsa... Mår så dåligt!

Hoppas hon får sin hämnd på slutet...



Nä, på söndag ska vi faktiskt till "Klocket" på visning.

Känns inte så inbjudande att bo där, men radhuset är helt nytt invändigt - skitsnyggt!

Så vi får gå dit å titta i alla fall...



Kram

2010-04-09 @ 09:16:24
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0