Ååååh jag tror jag dog en minut

.. Filippa skrattade ordentligt för första gången förut.. Känslig som man är så började ju tårarna rinna på mig.
Så himla härligt ljud alltså.. finns inget bättre än bebis & barn skratt.. eller vad säger ni??
Nu hoppas vi att vi får höra lite av det varje dag =)

Idag har det inte hänt nåt speciellt annars förutom att jag Thez & farmor åkte till Maxi när Calle kom hem från jobbet, kulen & frysen skrek efter lite mat. Så nu är det gjort oxå.. skönt att slippa åka iväg i helgen.

Nu ska jag läsa mina favvobloggar. Sen blir det mys i soffan innan jag ska sova.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Cattis

Gud vad roligt med bebisskratt. Det är sannerligen speciellt :-)



Kram

2010-01-15 @ 09:07:23
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag håller HELT med!! Finns nog inget HÄRLIGARE än BARN skratt!! Det bara BUBBLAR ur dom!! O det SMITTAR!!! MysPys!!

//Malin

2010-01-15 @ 12:32:27
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0