Äntligen

.. så tror jag att Filippa har börjat att sova hela nätterna.. har gjort det ett par nätter nu, så jag hoppas det håller i sig. Förut skulle hon äta varannan timme, sen började jag med ersättning som första målet när han vaknade på natten, då höll hon sig i fyra timmar, så var det i några dagar, & nu dom senaste dagarna har hon inte ätit nåt.. Så himla skönt =) Hon somnar mellan 20:30-21:30 på kvällarna & vaknar 8 på morgonen.

Vad har vi gjort i veckan då:

I måndags gjorde vi nog inget speciellt.. handlade lite saker in till vårat sovrum.
Tisdags var jag på babymassage med Filippa, hon var inte så intresserad, låg mest & sprattla.. men dte kan ju va för att det var nåt nytt för henne, får se nästa tisdag.
Onsdags kom grannen hit med dottern.. Thez & hon lekte riktigt bar för att bara va andra gången vi ses.. riktigt trevligt var det =)
Igår var jag hos frissan.. klippte mig & färgade.. blev kort, strax ovanför axlarna, & mkt uppklippt.
Jag blev nöjd. Kul med en annan frisyr, har haft längre hår ett bra tag nu, så det var på tiden att ändra frisyren lite =)

Händer idag då?
Snart kommer farmor hit med Michelle (Thez kusin) dom ska leka lite.. jag köpte ett lektält till Thez & Filippa igår.. det blev väldigt uppskattat.. iaf av Thez =)

Nu kom dom så jag ska gå ute med Zeke nu, slipper Filippa följa med ut i snövädret.. Usch nu kan det väl sluta snöa, är väldigt trött på det nu!
Vill ha vår NU!!

Trevlig helg på er
Kram

Kommentarer
Postat av: Cattis

Kul med ny frilla ! Lägg upp en bild :-)



Kram

2010-01-29 @ 10:00:12
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0