Hälsningar från Finland

Vet inte vad jag ska skriva..
Vi har det bra här på andra sidan sjön.
Idag har det varit supervarmt, typ 37 grader.. så vi har varit på min fasters landställe hela dagen.. det ligger precis vid vattnet så vi har badat heeeela dagen. Super skönt.



Igår var vi i Mumindalen hela dan.
Thez var lite rätt för alla mumin som kom & gick där, men hon tyckte det var jätte kul där annars, mysigt med alla husen som man kunde gå in & titta i.
Här kommer lite bilder. (klickbara)

         

Här kommer några bilder från stället där vi bodde dom två första nätterna.
Där firade vi min farmor & farbror.

      

Det blev många bilder.
Nu ska jag & Calle se nån film, imorrn blir det shopping & på lördag åker vi till båten som tar oss till Sthlm igen. Kommer hem på söndag. Hörs då!

Terve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0