Jahopp

... Blir inte mkt bloggande nu för tiden.
Har ingen lust. Vi är ute hela dagarna & umgås med grannarna =)

Idag skulle vi åkt & badat lite men vädret var sådär.. mulet till & från så vi åkte till Linköping och shoppade lite istället =)

Filippa har börjat gå lite om man håller henne i händerna eller så går hon lite med sin gåvagn, det går undan nu med utvecklingen märker man. Hon släpper taget oxå om hon tex ska flytta sig från bordet till soffan.
Duktiga tjejjen :-)

Ja vad ska jag skriva om mer.. Thez försöker att lära sig cykla utan stödhjul, vi satte fast en "hjälpstång" där bak på hennes cykel.. men tyvärr kan ju inte jag hjälpa henne när jag är själv med barnen.. inte så lätt med Filippa i vagen & Zeke i andra handen :-( så stödhjulen får vi sätta på igen när Calle inte är hemma.

Nu ska jag äta lite ost & kex

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0