"Bara" virus

.. det var läkarens svar på vårdcentralen idag.. han kollade öronen, halsen, lyssnade på lungorna & klämde & kände på magen.
Det var bara bra, så han ville ta ett stick i fingret oxå.. men det visade inte heller nåt.. Skönt!
Men om hon är lika dålig på fredag så ska vi höra av oss så ska dom titta på henne igen.
Hoppas verkligen att hon slipper att vara dålig så länge.
Jag är helt slut i kroppen.. & ruggen ska vi inte tala om... Aj F*n!
Jag har fått bära på henne precis hela dagen & hon har bara velat somna när hon legat på mig.
vad gör man inte för sin lilla plutt =)

Idag fick jag hem det fina halsbandet som duktiga Anna har gjort.
Om ni vill ha ett namnsmycke eller nåt liknande så rekommenderar jag att ni kontaktar henne.. jag är supernöjd med mitt, det kommer att jag att bära varje dag ;-)
Tack Anna!

Nu ska jag läsa bloggarna sen blir det ryggläge i soffan

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Va roligt att du gillade ditt smycke! Kul för mig att kunna göra någon glad genom min hobby :)



Ha det nu så bra och fin blogg du har för den delen!!



Kram!

2010-03-24 @ 09:46:16
URL: http://levinda.se
Postat av: Tess

"Bara virus"...jo, tack! Det brukar man ju få höra därifrån...



Hoppas lillan blir frisk snart i alla fall!

2010-03-24 @ 15:45:51
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: thess

Usch då, hoppas det blir bättre snart...Douglas är äntligen efter 1månads tid bättre tack & lov.

Kul att du blev nöjd med smycket =)



kramis

2010-03-25 @ 09:46:57
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0