Bvc

Nu väger lillfräsen 6810 & är 66 lång. Hon växer som hon ska =)

Men usch & fy för att se henne så ledsen när hon får den där hemska sprutan, stooora krokodiltårar rinner ner för hennes kind. Usch säger jag.
Som tur är så går det över ganska fort.
Bvc tanten tyckte att jag skulle ge henne en panodil när vi kom hem så att hon slapp att hon oni i sina små ben, så det gjorde jag.
Efter det åt hon en stor portion gröt & sen var det bara att lägga henne i sängen så sov hon.
Har sovit sen elva, & hon som bara brukar sova 30 minuter åt gången.. så lite dåsig är hon nog =(

Thez somnade här på soffan för en stund sen, fortfarande febrig.. hoppas det släpper snart.

Nu är Filippa vaken där inne hör jag.
Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0