Våffeldagen idag

Kommer ni att äta några våfflor?
Får se hur det blir här hemma.. var inte länge sen vi åt det i Eksund.
Jag tycker väl inte att det är sådär jätte gott.. men det går ju ner om det bjuds på det =)
Helst med glass & sylt till isåf.



Filippa är feberfri idag.. så jag hoppas verkligen att det vänder nu... hon har varit gnällig & tråkig i en vecka nu.. börjar bli liiiite jobbigt.. min rygg är helt paj.
Nu sover hon så sött i våran säng så jag ska lägga mig i soffan & läsa en tidning.

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Mmmm...vi ska våfflor i kväll.

Mums =)

För våran del blir det med björnbär och hallon.

Köpte lite spraygrädde också för den som önskar.

John vill säkerligen ha sylt på sina =)



Kram kram

2010-03-25 @ 15:29:36
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0